joi, 3 ianuarie 2008

Prima ninsoare din 2008


Tata se trezeste foarte devreme. accidental, astazi m-a trezit si pe mine. Neavand prea multe chestii de facut, am iesit din pat si m-am dus la bucatarie sa beau un pahar de pepsi. Accidental, ochii imi fug la geam. Ceata groasa... sau asa mi s-a parut. Uitandu-ma mai bine am constatat ca ceata era de fapt o ninsoare apocaliptica. M-am inecat, bineinteles cu sucul [ar mai fi avut farmec daca il inghiteam?] si raman blocat holbandu-ma la muntii de zapada, care cu mai putin de 6 ore in urma erau cunoscuti drept automobile. Dupa o relativa dezmeticire, ma duc in pat, insa adormitul nu mai imi iese. Asa ca la 7 dau drumul la teve, la stiri. Peste tot aceeeasi chestie: "Ninsoarea ne-a luat prinsurprindere". Ca si cum ar fi august, in AUSTRALIA. Ce dracu, hai sa inversam sezoanele, acum, nu e normal sa ninga iarna, nu? si nici vara nu e normal sa fie cald, si nici toamna sa ploua. Astept, in martie sa aflu ca "Suntem socati de invazia de ghiocei, neobisnuita pentru aceasta perioada a anului". De atunci au trecut aproape 12 ore, si oamenii inca se chinuie sa isi dezgroape masinile, babele inca se tem sa iasa din casa si suntem tot surprinsid e ninsoare. Un adevarat cataclism natural. And since we've no place to go..let it snow, let it snow, let it snow

Un comentariu:

muffin spunea...

hei, io vroiam sa folosesc ultima propozitie>:P