luni, 11 februarie 2008

Of mice, men and dumpsters, sau diverse probleme

Constat cu stupoare ca unii oameni nu au coaiele necesare spre a-si manifesta in mod direct opiniile, si o fac pe bloguri, ceea ce nu ar fi o problema. Problema este, ca o fac fara stirea persoaneor criticate, chestie care ma scoate din sarite. Domnule radu, aka omu cu blogul Strigat rebel sa isi vada de treaba lui, sau sa vorbeasca direct cu mine daca are o problema. Personal mi se rupe pula de ce are el de spus, dar mi-ar placea sa STIU cand se vorbeste despre mine. Si vezi ca nu noi suntem old-school ci genul este. Handicapatule.
Multumesc de asemenea celor care au spus ca am blog de cacat. Ati fost sinceri, si ati spus un adevar, despre care mi se cam rupe, dar macar ati fost sinceri.
Multumesc trupei Fantomas pentru faptul a imi creeaza atmosfera propice scrierii benzilor desenate, care asemenea domnului Radu, critica teribilismul. Mancami-ai pula de ratat care vorbesti despre chestii pe care nu le cunosti.
Am inceput scoala cu 2 absente. bagami-as...
Dadu si Iulica mi-au rupt curu la darts. Felicitari 'ra'ati ai dracu

Niciun comentariu: