miercuri, 21 noiembrie 2007


Welcome to my blog! Asta e sketchbook-ul virtual in care se presupune ca imi voi scrie diversele tampenii care imi fulgera creierul la fiecare sinapsa esuata. Fara un motiv/pretext anume.
O sa incep printr-o sumara prezentare a persoanei mele. Incheind astfel prezentarea, trec mai departe. Blogul a fost inregistrat amu cateva luni, fiind dat uitarii peste cateva minute.
Astazi il redeschid dupa ce mi s-a adus aminte cu ocazia unei dicutii legate de blogul unui coleg. Blogul lui, gasibil la adresa http://paranoikue.blogspot.com/ , este mult mai bun. MUIE! pentru asta.
Aparent este la moda sa ai blog. Si Iliescu la cei 750.000 de ani ai sai are unul. Acum macar suntem scutiti de reclame la autobiografii plictisitoare. Toti cei care se considera demni sa aiba asa cea, isi fac blog. Tehnologie noua, plictiseala veche. Macar nu pierd bani in urma dezinteresului public fata de pubicatiile lor.
Suntem posedati de internet si ne complacem [ceea ce scriu acum nu are nicio legatura cu restul textului. De ce? d'aia!]. Ne face sa parem inteligenti in fata amicilor, ne da subiect de discutie la prima intalnire cu o fata, ne face sa credem ca nu traim degeaba, si nu pierdem timpul anapoda uitandu-ne la un monitor si frecand gusterul fara sens. Tell me lies, tell me sweet little lies.

Pana la urmatoarea postare, va invit sa recititi aceasta postare de cate ori vreti (din partea mea puteti sa va si infasurati pe o roata de tractor, cantand "Cumbaya" ca tot nu-mi pasa)
Cu stima,
Matei Swarog

Niciun comentariu: